provlima me modem se fc6

axelmangr at freemail.gr axelmangr at freemail.gr
Mon Mar 19 22:11:00 EET 2007

Kalispera,

me to minicom den katafera na vgalo akri gia afto ke den to anefera ke sto proigoumeno mail mou. Afou mporesa na to configuraro me evgale stin othoni ke ti AT tou pataga, ti ATZ tipota afto. Den ithele na mou apadisi.

Kati allo omos mou travixe tin prosoxi. Opos ipa ke sto mailo mou to kppp kolai sto initializing modem. Paratirisa lipon oti akoma ke me to modem klisto to idio pragma simveni. KThimithika lipon oti iparxi ke ena esoteriko modem. Mipos se afto pai ke milai? pos tha to diapistoso?

thanx for the help
axelmangr

PS sorry pou to proigoumeno mail den itan sti lista apla ekana katalathos reply ke oxi reply all