ραδιοφωνικά WMA streams με MPlayer

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon Mar 19 20:46:04 EET 2007

Στις Κυριακή 18 Μάρτιος 2007 22:04, ο/η Thanos Karagianniotis έγραψε:
> O/H Θοδωρής Λύτρας έγραψε:
[snip, snip]

> Δεν έχει κανένα πρόβλημα ο mplayer, Θοδωρή...Επειδή το ίδιο ακριβώς με
> είχε απασχολήσει και εμένα εδώ βρήκα τη λύση:
> http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?p=2603882
> (κοίτα στο τελευταίο post)
> Καλές ακροάσεις.

Σύμφωνα με το link που μου δίνεις, εγκατέστησα το πακέτο libwww-perl για τη
διανομή μου (SUSE 10.0), και έτρεξα το script αυτό:

#!/usr/bin/perl -w
use strict;
# note mms replaced with http
my $url = "http://best.live24.gr/best1222";
my @r;
grep { m|Ref\d+?=(http://.*)|i && push @r, $1; } `GET $url` || die "error
fetching first page: $!\n";
exec "mplayer $r[0]\n";

με αποτέλεσμα να πάρω το μήνυμα:

bones at equinox:~> perl -w best.pl
Can't exec "GET": Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος at best.pl line 8.
error fetching first page: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος

Μα αφού εγκατέστησα το πακέτο! Τι συμβαίνει?

Επιπλέον, ξέρει κανείς να μας πει τι στο %^&%$^$ κάνει ο ανωτέρω κώδικας?
Το λέω διότι δοκίμασα και κάτι άλλο: wget mms://best.live24.gr/best1222 και
διαπίστωσα οτι κατεβάζει ένα αρχείο κειμένου με τα ακόλουθα περιεχόμενα:

Δίνω mplayer mms://70.85.202.226:80/best1222 αλλά αυτή τη φορά δε συνδέεται
καθόλου! Μου λέει cannot resolve host.

Κάποιος γνώστης perl ας μας πει τι κάνουν οι γραμμές αυτές...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"