HELLUG-YPEROXO!!!

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Mon Mar 19 16:34:20 EET 2007

On 3/18/07, Giannis Karampas <jonny_b at hellug.gr> wrote:
> Kalispera se olous,
>
> katarxas na pw pws eimai neo melos kai einai to prwto mou e-mail pros
> tis listes. Simera eixa xrono na koitaksw to mailbox mou kai pragatika
> tromaksa antoikrizontas mia seira apo mail me thema HELLUG-APATH (opws
> vlepete egw allaksa to subject mou).
>

> Afto pou ithela na pw egw einai oti
<snip>
> oles tis listes ektos apo tin SWSTI, tin lista hellug, oti

O ka8enas mporei na grafei o,ti (xazo 'h eksypno) skeftetai. Ayto
symperilamvanei kai to body kai to subject.
Sto e3hs, kalo einai na vreis kai ligo xrono gia na diavaseis ton
tropo poy leitourgoun oi listes, pws kanoyme swsto reply, pote/pws
allazoyme 8ema, se poia lista grafoume.

> Par'ola afta, egw tha tou proteina na perasei apo to ergastirio kai na
> lithei to thema isia kai starata opws prepei

Mporeis akoma na to proteineis, an ayto pragmatika pisteveis. To email
toy an8rwpou ston opoio anaferesai, profanws, to gnwrizeis. Steiltou
ena email kai synenoh8eite xwris na prhzete toys ypoloipoys.