Λυπηρό: Novel says "Windows has a lower total cost of ownership than Linux"

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Sat Mar 17 17:28:35 EET 2007

Nikolaos Ladis wrote:
> On Παρ 16 Μαρ 2007, Nick Demou wrote:
>
>> http://news.zdnet.co.uk/software/0,1000000121,39286295,00.htm :
>>
>> Novell has issued a joint press release with Microsoft, in which HSBC,
>> a customer of joint technology from the two companies, claims that
>> Windows has a lower total cost of ownership than Linux.
>>
>> "Λυπηρό" είναι το μόνο που μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό
>>

> Kai distihos einai alitheia :-(((

Mpourdes.

To metric "Total Cost of Ownership" exei akribws thn idia
antikeimenikothta, leptomereia kai aksia me to metric "Transactions Per
Second".

H monh aksia pou exei kai to men kai to de, einai na anagrafontai me
pelwria katakokkina grammata se diselides plhrwmenes diafhmistikes
kataxwrhseis sta egxrwma entypa asprogkrizomayrhs diafhmishs pou
plassarontai ws periodika IT (rikste mia matia sto
http://www.networkcomputing.com/ kai meta stous ekdotes tous,
http://www.cmp.com/ kai 8a katalabete ti ennow).

Proswpika to senario synwmosias pou leei oti h Microsoft plhrwnei
300tosa ekatommyria th Novell gia na 'rixnei' h Novell to Linux, akoma
ki an to pisteya - poy den to pisteyw - apla 8a mou edeixne posa exei
petyxei to Linux mexri shmera kai posa exei na petyxei akoma. H
pragmatikh anagnwrish den erxetai apo tis epeyfhmies twn 'filwn' sou,
erxetai apo tis epi8eseis twn 'ex8rwn' sou.

Ki as lene h Microsoft h Novell kai h CMP o,ti goustaroun.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE