Λυπηρό: Novel says "Windows has a lower total cost of ownership than Linux"

Christos Nouskas nouskas at freemail.gr
Sat Mar 17 17:12:57 EET 2007

Nick Demou wrote:
> http://news.zdnet.co.uk/software/0,1000000121,39286295,00.htm :
>
> Novell has issued a joint press release with Microsoft, in which HSBC,
> a customer of joint technology from the two companies, claims that
> Windows has a lower total cost of ownership than Linux.
>
> "Λυπηρό" είναι το μόνο που μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό

 "5η φάλαγγα" είναι αυτό που έρχεται στο δικό μου. Τους ισχυρισμούς της M$
τους έχουν όλοι γραμμένους, όταν όμως έρχεται η Novell με τον αέρα του
χορηγούμε_διανομή_Linux_και_δικαιούμαστε_να_ομιλούμε και το μαχαιρώνει
πισώπλατα, τότε δυστυχώς ακόμη και αν είναι ολοφάνερη η μεθόδευση ("joint
press release with Microsoft"), αποκτά κύρος.

 Η ειρωνεία είναι ότι το http://www.suse.org οδηγεί στο
http://www.novell.com/linux όπου (προς το παρόν) φιγουράρει ακόμη η
ατάκα "SUSE Linux Enterprise 10: The best-engineered, _lowest cost_ and
most interoperable platform".

 Κρίμα σε όσους δώσανε λεφτά και αγόρασαν SUSE, η Novell τους έφτυσε στο
πρόσωπο.

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.