Απ: [Fwd: Re: SSH to Telnet proxy]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Mar 15 18:53:22 EET 2007

Την 15/3/2007, Costas Liagos <costas at freemail.gr> έγραψε:
>  Σε σχέση με κάποια προτάση να ζητήσω να ανοίξουν telnet στο
>  127.0.0.1, έχει γίνει αλλά δεν το δέχονται.

ένα "σοβαρό" τμήμα administration ποτέ δεν θα δεχτεί με την πρώτη να
κάνει οποιαδήποτε αλλαγή (ακόμα και αν είναι προς το καλύτερο).
Συνήθως όμως θα τους πείσεις με λιγότερο κόπο από όσο απαιτείται για
να πατσάρεις το ssh (οι τεχνικές διαφέρουν πολύ βέβαια: "χάιδεμα του
σωστού ατόμου, προσεκτικές διατυπώσεις για να μην θίξεις κανέναν
κτλ").

>  Κάποιος είπε κάτι για χρήση του telnetd τοπικά και αυτός
>  να μιλάει με το ssh (ακόμα δε μελέτησα τις λεπτομέρειες),

_νομίζω_ ότι είναι η ίδια πρόταση με την παραπάνω (να ανοίξουν telnet
στο  127.0.0.1)