SSH to Telnet proxy

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Mar 15 06:15:08 EET 2007

On Wed, Mar 14, 2007 at 10:29:01PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Ακριβώς :)
>
> Εναλλακτικά, αν το machine.local.net host name κάνει resolve σε πάνω από
> ένα IP address, μπορείς να δώσεις:
>
>     ssh -L localaddr:2323:remotehost:23 guard.example.com

Γιατί τον παιδευετε τον άνθρωπο και δεν διαβάζετε το μύνημα του ;
"Το telnet έχει κοπεί τελείως (ούτε καν με tunelling μέσα από ssh)."
Κάντε ότι redirection θέλετε, υπάρχει κάτι αpό εκεί μεριά να "ακούει" στην
23 (οπουδήποτε) και να "μιλάει" TELNET ?

Πρέπει να τρέχει telnetd από την από εκεί πλευρά. Δεν είμαι σίγουρος αν
μπορείς να τον τρέξεις εσύ σαν απλός χρήστης, ή για την ακρίβεια είμαι
σχεδόν σίγουρος ότι ΔΕΝ πρέπει να μπορείς να τον τρέξεις μόνος σου (δεν
ξέρω τι φρούτο OS τρέχει από εκεί και δεν πέρνω και όρκο). Αν είναι να
πατσάρεις κάτι, αυτό είναι το remote telnetd, την προσωπική σου κόπια δηλαδή,
να μπορείς να το τρέχεις εσύ, να μην κάλει το login, και να ακούει
σε unpriviledged port και μόνο στο 127.0.0.1. Αυτά είναι πολύ ποιό
απλά από το να πατσάρεις το ssh να "μιλάει" TELNET. Και μετά κάνεις ότι
redirection θές με το ssh το ssh.

Αλλά δεν ξέρω αν οι απο εκεί admins θα εκτιμήσουν τις φιλότιμες
προσπάθειες σου, ή θα τις θεωρήσουν χακίες του κερατά....χμ....
Αλήθεια, έχεις σκεφτεί να τους ζητήσεις να σου τρέχουν τον telnetd μόνο
για το loopback (127.0.0.1) ;

Η ίσως να είναι ποιό απλό να αλλάξεις client και να κάνεις convert τα script σου.

roryt