SSH to Telnet proxy

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Wed Mar 14 19:46:33 EET 2007

on 03/14/2007 05:43 PM Costas Liagos wrote the following:
> Καλησπέρα,
> αν και το πρόβλημά μου δεν έχει άμεση σχέση με Linux, επειδή όμως
> είμαι σχεδόν βέβαιος ότι σε linux θα υπάρχει λύση, ρωτάω εδώ.
> Το πρόβλημα είναι το εξής:
> Ένας terminal emulator (GLINK) στον οποίο έχουν γραφτεί πολλά
> και διάφορα scripts και ως εκ τούτου δεν είναι εύκολο να πάω σε
> κάτι άλλο (επιπλέον είναι και corporate standard οπότε αν βρω λύση
> θα διευκολύνω και περίπου 5.000 χρήστες ανά τον κόσμο).
> Δυστυχώς υποστηρίζει τα ποιό απίθανα πρωτόκολλα αλλά όχι ssh.
>
> Ένας server για την ευκολότερη χρήση του οποίου είχαν γραφτεί
> [...]

Στο πνεύμα του προηγούμενου άρθρου (που αναφέρεται σε ssh tunneling μέσω
ssh), μπορείς να κάνεις ssh στο guard.example.com
και forward την τοπική θύρα 23 σε κάποιο μηχάνημα στο remote network (lan):
# ssh -v -L 23:remote.machine:23 guard.example.com
(πρέπει να είσαι root για να κάνεις forward Privileged ports)
και μετά
telnet localhost
οπότε και συνδέεσαι στο remote.machine στο remote lan.