Usb automount

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Wed Mar 14 17:16:38 EET 2007

Στις Wed, 14 Mar 2007 16:36:33 +0200
Ο/Η Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> έγραψε:

> Meta apo 5 xronia sunexhs leitourgia me debian unstable eipa na balo
> ubuntu. Ekana to beryl na doulecei me XGL (to AIGLX einai kalutero?).
>
> Exo enan USB 320GB to opoion ton anagnorizei kai ton kanei mount sto
> /media/mp3. Pos omos mporo na tou po na to kanei mount me ntfs-3g kai
> oxi aplo ntfs? Ypo8eto xrhsimopoiei to udev. Usbmount den exei
> egkatasta8ei ap' oti blepo.

Xrisimopoiei to gnome-volume-manager gia to mount/umount aftwn, to
opoio vasizetai sto HAL gia na kserei ti yparxei kai ti oxi wste na to
kanei.

*Thewritika*, orizontas sto kleidi volume.policy.mount_filesystem to
ntfs-3g gia ta ntfs partitions, tha prepei na to xrisimopoiei afto, anti
tou kernel module. (kapou sto sto /usr/share/hal/fdi/policy )

Lew thewritika vevaia, giati otan to katafera afto meta apo 4 wres
googling se ubuntu 6.06, to g-v-m me egrapse sta arxidia twn gnome
developers kai xrisimopoihse to ntfs.ko
Kai to pio endiaferon einai oti xrisimopoiouse to pmount ws backend,
kai to opoio an to etrexes me to xeri, tirouse to policy mia xara...

Telika o diskos egine ext3 kai den ksanasxolithika.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org
PGP Key: http://members.hellug.gr/stavrosg/GnuPG.key
"Hello. I'm a signature virus.
Please copy me to your signature  to help me spread"