den brisko kanalia stin tv

george zakinthinos at freemail.gr
Sun Mar 11 17:13:39 EET 2007

 >den brisko kanalia stin tv
 >Nick Tavularis ntav at hotmail.com
 >Sat Mar 10 19:41:44 EET 2007

 >exo 3anastili email gia to problimma mu
 >den mporo na bro kanena kanali stin tv.
 >trexo suse linux 10.1 k exo karta tileorasis leadtek >winfast200xp delux

winxp βλεπω , ασπρες τριχες στην κεφαλη , κακα
μαντατα στην....

> [...]
 >to alexplore k to dvbrowse
 >mu bgazun no dvb device found,
 >to xawtv4: open  (/dev/dsp) den iparxi tetio arxio i >katalogos staton 0
 >found,
 >to kdevtv: adinati i lipsi video dokimaste na pe3ete me >tis rithmisis tu
 >prosthetu gia v4l2. eno to programa afto mu anagnorizi >lathos tin
karta (ali
 >apo afti pu ine sto tv tu yast2)
 >ta ala programata den 3ero an tin briskun sosta.
 >i karta sta windows liturgi kanonika opote den ine tema> kereas k exo
 >dokimasi oles tis rithisis gia pal secam ka

mplayer -tv driver=v4l2:width=800:height=600:outfmt=i420 -vc
rawi420 -vo x11 tv://

εαν εχεις mplayer δωσε το παραπανω, πες τι
μυνηματα λαθους βλεπεις (αντιγραφη), οσο
ασχολεισαι με παραθυρια δεν μπορει κανεις
να σε βοηθησει και ουτε εσυ να βοηθησεις τον
εαυτο σου

εαν δεν εχεις mplayer εχεις προβλημα

 μαλλον πρεπει να κανεις man mplayer και να
ψαξεις για tv options

ολα αυτα σε terminal στα xwindows (konsole ?)

γιωργος