den mporo na bro kanalia stin tv

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Mar 10 19:50:07 EET 2007

On Sat, 2007-03-10 at 18:45 +0200, Michael Iatrou wrote:

> Να συνδέσεις τη κεραία.

Σπύρο και Μιχάλη,

Μερικές κάρτες δεν αναγνωρίζονται αυτόματα, ακόμη κι αν υπάρχει
υποστήριξη για αυτές, είτε στον πυρήνα Linux είτε σε διάφορα προγράμματα
και drivers σε Windows. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει με την kworld tv878rf
pro που έχω. Δεν έχει αναγνωριστεί ποτέ αυτόματα από linux, όπως και
παλιότερα από dscaler ή btwincap, παρόλο που υπάρχει στη λίστα των
υποστηριζόμενων καρτών.

Μου μυρίζει κατασκευαστική λαλακία.