grub re installation

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Sat Mar 10 13:20:05 EET 2007

λοιπόν να μαι πάλι .
prosfata evgala ta $vista kai ksanaevala XP giati koluse o dias sto pc mu.
ksanaperasa windows alla xathike o grub apo ton hda.logiko 8a mu peitre
ksekinaw me live kubuntu wste na ton ksanakanw install
akolouthw ta eksis vimata
sudo grub
find /boot/grub/stage1 (wste na parw to boot info gia ton grub)
root (hd0)   {thelw na ton perasw sto mbr tou hda (einai kai o C: twn win
paralila.. ta win bootarus apo hda1 , to linux partition / einai sto hda6)
setup (hd0) kai pernw to eksis minima lathous : error grub cannot mount
device,
mporei kapoios na mu pei ti prepei na kanw wste na mhn xreiastei na
ksanaperasw tro kubuntu mu giati to efera sta metra mu kai to goustarw opws
einai??:P

apefthinomai stin lista mias kai exei voithiseiapeiro kosmo ws twra .

efxaristw prokatavolika

Proios Apostolos

--
We even managed to type faster than we can write...