Wireless card στο linux

Costas Liagos costas at freemail.gr
Thu Mar 8 17:14:52 EET 2007

Nick Vidiadakis wrote:
> Επειδή το συγκεκριμένο θέμα με ενδιαφέρει, έχει καταφέρει κανένας να
> δουλέψει κάποια PCMCIA με ACX100/ACX111 chipset? Έχω μία D-Link DWL-650+
> με αυτό το τσιπάκι και παρόλο που έχω διαβάσει όλο το
> http://acx100.sourceforge.net/wiki/Main_Page και έχω προσπαθήσει να κάνω
> και καθαρό manual installation αλλά και Fedora Core oriented (μιας και η
> distro που χρησιμοποιώ στο laptop είναι FC6), δεν έχω καταφέρει να την
> κάνω να δουλέψει...

Καλησπέρα,
δεν ξέρω για FC αλλά σε Slackware 11.0 με πυρήνα 2.6.20 που κατάβασα
και έκανα compile απο το www.kernel.org και ακολουθώντας τις οδηγίες
που εχει στο site που ενέφερες δουλεύει μια χαρά.
Έχω μια crypto με το ACX111.
Αυτή τη στιγμή είμαι στη δουλειά με ένα Winblows μηχάνημα, οπότε δε
μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες. Αν ενδιαφέρεσαι πες μου.
θα είμαι σπίτι το βράδυ.

Κώστας