Απ: linux clock running under vmware

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Mar 7 19:51:01 EET 2007

On 2007-03-07 18:25, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:
>Την 7/3/2007, Alexandros Kosiaris <alex at noc.ntua.gr> έγραψε:
>
> :-D

> ρε παιδιά δεν είχα κοιτάξει με προσοχή πόσο χάνει και τώρα που το
> παρατηρώ συνειδητοποιώ πως χάνει  ΕΝΝΕΑ ΛΕΠΤΑ κάθε δεκαπέντε !!! είναι
> δυνατόν!?

Η απάντηση, προοφανώς, είναι:  "Τι εννοείς;  Φυσικά και είναι δυνατόν,
μόλις το είδες να το κάνει." :P

Η πραγματική εξήγηση έχει σχέση με το πως κρατάει εσωτερικά ο πυρήνας
την πληροφορία για το hardware clock, και πώς κάνει 'calibrate' αρχικά
την ταχύτητα του hardware clock, και πώς την διατηρεί ύστερα σε
σωστή(ΤΜ) τιμή, ανάλογα με την κατάσταση του συστήματος.

Για αρχή, δες τι βγάζει ως τιμή του BogoMips το kernel όταν κάνει boot.
Είμαι σίγουρος ότι αυτή η τιμή δεν είναι bogus μόνο στο όνομα :)