Syn8hkes ergasias

V13 v13 at priest.com
Wed Mar 7 12:55:24 EET 2007

On Wednesday 07 March 2007 12:38, Dimitrios P. Bouras wrote:

>   Tipote sth "fysh" de douleuei etsi. O "agorasths" 8a pswnisei apo
>   thn etaireia pou poula f8hnotera, me th ma8hmatikh akribeia ths
>   arxhs diathrhshs ths energeias. To "problhma" einai ba8ytero kai
>   h katastrwsh tou aploustath: h mish Ellada ergazetai sthn Attikh.

  Ayto pistevo pos einai 100% lathos. Theleis diladi na moy peis oti ta
katastimata me toys perissoteroys pelates einai ta fthinotera? An itan etsi
oloi tha agorazan apo e-shops.

  To agorastiko koino tinei pros ta perissotero diafimizomena, eykola
prosbasima, gnosta, me kales systaseis kai kalh eksypiretisi katastimata,
kyrios otan exei na kanei me themata pliroforikis... Pistevo pos an o
kathenas mas pei se mh-pliroforikoys poy gnorizei na min pernoyn pragmata apo
to X meros gia toys Y logoys, tote to X tha xasei poloys pelates. Apla kati
tetoio thelei prosoxi giati einai eykolo na to ekmetaleythei kapoios
bgazontas 'bromes' gia toys antagonistes toy.

>   Dhmhtrhs
<<V13>>