Wireless card στο linux

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Mar 6 21:19:41 EET 2007

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Θέλω να αγοράσω μια wireless κάρτα για το φορητό μου, PCMCIA ή USB. Έχει
> δοκιμάσει κανείς κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο που από την εμπειρία του να
> παίζει σε linux? (και ιδιαίτερα σε SUSE?) Αν δε πρέπει να λέμε συγκεκριμένα
> μοντέλα (λόγω μαύρης διαφήμησης) παρακαλώ στείλτε μου προσωπικό mail.
>
> Επίσης μπορεί να μου προτείνει κανείς κάποιο up-to-date website για wireless
> στο linux για τελείως, μα τελείως αρχαρίους με το σπόρ?
>
> Θοδωρής
Πράγματι όπως λέει και ο Γιώργος παίζει μια χαρά το Atheros chipset με
τον madwifi driver (αλλά και με το ndiswrapper αν θες για κάποιο λόγο).
Το έχω δοκιμάσει σε Suse, Ubuntu (υπάρχει έτοιμος) και Fedora. Μάλιστα ο
madwifi δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα σε πολλές μέρες συνεχόμενης
λειτουργίας (Στα windows οι drivers ρίχνουν μπλε οθόνες...)