tiff-3.8.2.tar.gz and g++ installation problem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Mar 5 16:14:28 EET 2007

On 2007-03-05 15:47, christos mitrogiannis <mitrogiannis at gmail.com> wrote:
> Αν θελεις γινε λιγο πιο δαφεισ διοτι ειμαι καινουργιος στο Linux και
> πραγματι παρα πολλα πραγματα δεν τα καταλαβαινω και φυσικα δεν μπορω
> ακομα να ξερω τις συνεπειες. Συνηθως ακολουθω ογηγιες που βρισκω σε
> forum οι οποιες δεν πετυχαινουν παντα. Σχετικα με το tar, υπηρχε στον
> θπολογιστη μου με την εγκατασταση του Kubuntu-6.10-DVD

Μην γράφεις την απάντησή σου ΠΑΝΩ από το κείμενο στο οποίο απαντάς.
Είναι ενοχλητικό.

Επίσης μην αφαιρείς τη διεύθυνση της λίστας από τους παραλήπτες.  Οι
απαντήσεις που γράφεις ΠΡΕΠΕΙ να φαίνονται και στη λίστα, για να μπορεί
όλος ο κόσμος να συνεχίζει την συζήτηση -- εκτός κι αν υπάρχει κάποιος
πολύ καλός λόγος για τον οποίο πρέπει να δώ μόνο εγώ την απάντηση.

Οι οδηγίες στα forums είναι εντελώς άχρηστες στην συντριπτική τους
πλειοψηφία, γι αυτόν ακριβώς το λόγο που περιγράφεις παραπάνω: "δεν
πετυχαίνουν πάντα".  Στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι γραμμένες
από άπειρους χρήστες, που ανακάλυψαν πως παίζει κάτι σε ΕΝΑ
distribution, και χάρηκαν τόσο που είπαν να μοιραστούν την απειρία τους
με το σύμπαν.

Όταν έγραψα 'tar' παραπάνω δεν εννοώ το tar *utility* αλλά το
tiff-3.8.2.tar.gz, το οποίο εσύ ο ίδιος είπες ότι το κατέβασες
από το ftp://ftp.remotesensing.org/libtiff/tiff-3.8.2.tar.gz

Αυτό λοιπόν, το να κατεβάζεις αρχεία από κάποιον FTP server που
είδες κάπου σε κάποιο forum, ΜΗΝ το κάνεις.

Είναι, πρώτα από όλα, επικίνδυνο.  Που ξέρεις ότι αυτός που έχει
αυτόν τον FTP server δεν έχει πειράξει τον κώδικα από το
tiff-3.8.2.tar.gz, εισάγοντας π.χ. ένα πανέμορφο Trojan που θα
περιμένει μέχρι να τρέξεις ένα πρόγραμμα ως root για να κάνει
κάποια χοντρή βλακεία;

Ύστερα, αν δεν έχεις κάποιο ιδιαίτερα καλό λόγο να κάθεσαι να
ασχολείσαι με το πως γίνεται build ένα πρόγραμμα από source σε
Linux, γιατί να μπλέξεις «με τα σκατά», παίζοντας με configure
και make; Οι περισσότερες βιβλιοθήκες που θα χρειαστείς
οποιαδήποτε στιγμή (όπως αυτή η libtiff), υπάρχουν ήδη σε πακέτα
για ΟΛΕΣ τις σοβαρές Linux διανομές.  Απλά στήσε το αντίστοιχο
πακέτο της διανομής σου και είσαι έτοιμος σε λιγότερο από 1-2
λεπτά να κάνεις ό,τι θέλεις.