ot: χαλασμένο USB-flash

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sun Mar 4 17:44:24 EET 2007

Thomas Venieris wrote:

> Σε άλλη USB θύρα / μηχάνημα δοκίμασες; Συγνώμη αν ακούγεται πως υποτιμώ την
> νοημοσύνη σου, αλλά μου συνέβη πρόσφατα να χάσω μια USΒ θύρα και να νομίζω
> πως δεν δούλευε το flash.

Επίσης πρόσφατη εμπειρία. Το flashaki δεν έκανε εσωτερικά επαφή και για να
δουλέψει έπρεπε να πιέζω το βύσμα του USB(και κατα συνέπεια ολόκληρο το φλασάκι)
προς τα πάνω. Αιωνία του η μνήμη μεν γιατί δεν ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο σε αυτή την
μορφή(που λίγο άντεξε ούτως η άλλως) αλλά μπορεί να βοηθήσει να πάρει τα αρχεία
σου εάν έχει κάτι που δεν θες να χάσεις.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074