Evolution address book

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jun 27 21:15:59 EEST 2007

Γεια σας,

έχω ένα προβληματάκι με το address book (πολύ καλό!) του Evolution.
Συγκεκριμένα, θέλω να το συγχρονίζω μεταξύ δύο υπολογιστών.  Γενικά έχω
ένα σύστημα συγχρονισμού των αρχείων μου μεταξύ των δύο συστημάτων, και
σκέφτηκα πως αν του έλεγα να συγχρονίζει τη directory
~/.evolution/addressbook/local/system, τότε θα έκανα αυτό που ήθελα.
Όμως, όταν φέρνω τα αρχεία .db από το ένα σύστημα στο άλλο, το σύστημα
στο οποίο τα πηγαίνω φαίνεται να έχει άδειο address book.  Τι έχω
καταλάβει λάθος; (Και τι άλλος τρόπος υπάρχει;)

Και στα 2 μηχανήματα έχω το evolution 2.10.1 του ubuntu 7.04.