RAID prosthafairesi diskou

Stelios M. steliosm at gmail.com
Wed Jun 27 12:02:12 EEST 2007

Σαφεστατα.
Αυτος ειναι και ο λογος που χρησιμοποιεις την οποιαδηποτε μορφη RAID.
Οταν βγαλεις τον εναν δισκο, το RAID θα δουλευει σε mode Degraded.
Οταν προσθεσεις τον τριτο δισκο θα συγχρονιστουν κανονικα.
Αυτο που με μπερδευει λιγακι ειναι πως ακριβως θα αφαιρεσεις τον δισκο. Θα
τον ξεκαρφωσεις live απο το μηχανημα?
θα κλεισεις το μηχανημα και θα τον βγαλεις?