εταιρία spam???

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 25 13:20:41 EEST 2007

On 2007-06-25 10:27, sakis malakas <kammenos23 at yahoo.gr> wrote:
> Twra nomimo h oxi pantws kapoioi gbazoyn xrimata kanontas spam, den
> antilegw sthn enoia tis diafimisis kai sthn prwo8hsh twn proiwntwn
> oikonomika exw spoudasei alladem mou fanhke apo to site oti einia kai
> kapoia sovarh etairia,anyway ti mporeis na kaneis na to katageileis
> pou?

Ακόμα και όταν το mailbox τους έχει πήξει στο spam, ακόμα κι όταν
χρειάζεται μισή ώρα αναμονή για να ανοίξει το *&^%#@%)*% το Outlook
επειδή έχει 10 χρήσιμα μηνύματα και 281.474.976.710.656 spam μηνύματα,
όσοι έχουν σπουδάσει marketing είναι ανίκανοι να κατανοήσουν γιατί ο
όρος 'targeted marketing' είναι το ίδιο βδελυρός με τον όρο 'σπαζαρχήδας
spammer'.

Τα χρόνια «εκπαίδευσης» στη σχολή του marketing έχουν φροντίσει οι
εγκεφαλικές περιοχές που έχουν σχέση με διαφήμιση να έχουν προτεραιότητα
ακόμα κι από αυτές τις επιβίωσης, οπότε επιχειρήματα περί «νομιμότητας»
του spam ή όχι δεν πιάνουν μία.

Εσύ μπορεί να μην αντιλέγεις στην έννοια της διαφήμισης, αλλά εγώ
προσωπικά όταν βλέπω διαφημίσεις που είναι εμφανώς σεξιστικές, που
προσβάλλουν τη νοημοσύνη του καταναλωτή, που αγνοούν και καταπατούν το
δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής του άλλου, ή που είναι απλά ενοχλητικές
μέχρι αηδίας επειδή «κάθε δημοσιότητα είναι, τελικά, δημοσιότητα...
ακόμα κι αν είναι άσχημη», δε μπορώ ννα μην αντιλέγω :-/

Όσο για το τι μπορείς να κάνεις, δεν ξέρω αν έχει νόημα να αρχίσεις καν
να ασχολείσαι με *μία* συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά σίγουρα μπορείς να
απευθυνθείς για νομικές συμβουλές σχετικά με το θέμα σε κάποιον που
είναι πιο κατάλληλος να απαντήσει, π.χ. σε ένα δικηγόρο, σε κάποιο
ίδρυμα προστασίας του καταναλωτή (αυτοί θα έχουν ήδη πληροφορίες σχετικά
με το που μπορεί να φτάσει κανείς για να «διαφημιστεί»), κοκ.