etc\\groups και smb domain account

Giorgos Logiotatidis seadog at sealabs.net
Sun Jun 24 13:53:46 EEST 2007

On Sun, 2007-06-24 at 10:16 +0300, Costas Liagos wrote:

> Το ερώτημα είναι στο etc\groups υπάρχουν μεταξύ άλλων και τα groups
> audio, video
> που καθορίζουν ποιός παίζει με την κάρτα ήχου κλπ. Προγανώς ο χρήστης
> etairia\costas
> δεν υπάρχει μέσα στο etc\passwd ώστε να τον δηλώσω στο etc\groups, audio.

Γεια χαρά,
	είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και το έλυσα ως εξής: Πείραξα το
αρχείο /etc/security/groups.conf σε κάθε linux client και πρόσθεσα  μία
γραμμή όπως αυτή  (*)
*;*;*;Al0000-2359;floppy,video,audio κτλ

Έτσι οποιοσδήποτε χρήστης, οποιαδήποτε ώρα κάνει login παίρνει τα groups
floppy, video κτλ. Μπορείς να κάνεις αρκετή παραμετροποίηση στο ποιος
πότε και τι δικαιώματα θα παίρνει.

-γλ

(*) δεν είμαι σίγουρος ότι συντάσσεται ακριβώς έτσι γιατί δεν είμαι στην
δουλειά!