Re: etc\\groups και smb domain account

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Sat Jun 23 15:41:51 EEST 2007

Costas Liagos said:

> Spiros Georgaras wrote:
>
>   Στις 22/06/2007, ημέρα Παρασκευή και ώρα 23:45 ο/η costas at freemail.gr
> έγραψε:
>

>     Καλησπέρα,
> με έναν φίλο αντικαθιστούμε σε μια σειρά από υπολογιστές τα παράθυρα με
> OpenSUSE 10.2. Σε κάποιους άλλους υπολογιστες του ίδιου δικτύου 8α
> παραμείνουν σε παραθύρια. Έτσι κρατάμε τον server σε smb (προς το παρον
> παραθυρια 2003 αλλα θα γυρίσει σε linux).
>
> Οι χρήστες πιστοποιούνται στο domain.
> px ένας από αυτούς είναι ο etairia\costas
> Το ερώτημα είναι πως θα καθορίσω σε ποιά τοπικά group θα είναι μέλος.

Οταν λες "τοπικα groups" εννοεις τα groups του μηχανηματοσ που κανει login
ο χρηστης; Δηλαδη αναφερεσαι σε groups του εκαστοτε  workstation και οχι
σε groups του domain. Σωστα;

Αν απαντησες "ΝΑΙ", τοτε η λυση ειναι τα login scripts. Σε 2003 δεν ξερω
πως γινεται, αλλα σε NT domains μπορεις να ορισεις ενα script (DOS BATCH
για την ακριβεια) που θα εκτελειται για καθε χρηστη οταν αυτος κανει login
στο workstation του. Μεσω αυτου, μπορεις να διαχωρισεις τον καθε χρηστη
και να βγαλεις καποια ακρη. Προσεχε, ομως, γιατι εκτελειται με τα
δικαιωματα του εκαστοτε χρηστη και οχι του διαχειριστη.

Για παραδειγμα, εγω χρησιμοποιω το κατωθι:

<script at /usr/local/samba/lib/netlogon/primary.cmd>
@echo off

net use lpt2 /d
net use lpt4 /d

net use h: /d
ifmember <DOMAIN>\<GROUP>
if errorlevel 1 net use h: \\<HOST1>\<SHARE1> /persistent:no
net use y: \\<HOST1>\<SHARE2> /persistent:yes
net use z: \\<HOST2>\%username% /persistent:yes
net time \\<HOST2> /set /yes
</script>

οπου τα <DOMAIN>,<GROUP>,<HOST1>,<HOST2>,<SHAREnn> ειναι βεβαια πραγματικα
ονοματα.

-Stathis

ΥΓ: Τωρα που το ξαναβλεπω (μετα απο 8 χρονια) κατι δεν μου παει καλα, αλλα
αφου δεν εχει παραπονεθει κανενας χρηστης μεχρι τωρα...