Subscribing to mailing lists

V13 v13 at priest.com
Wed Jun 20 18:01:13 EEST 2007

On Wednesday 20 June 2007 15:42, Antonis Christofides wrote:
> Για να γραφτώ σε μια mailing list, πρέπει να κάνω τα εξής:
>
> 1) Να submit κάτι στο π.χ. mailman.
> 2) Να απαντήσω στο confirmation email.
> 3) Να προσθέσω 3 γραμμές στο .procmaillog, ώστε να την αρχειοθετεί σε
>    χωριστό mailbox.

Oson afora ayta ta 3:

  Mporeis na ftiakseis ena mailman-compatible script, to opoio na se kanei
subscribe aytomata (na stelnei to mail poy xreiazetai), dinontas toy to
e-mail ths listas.

  Parallila, h enallaktika, mporeis apla na kaneis ena script to opoio na
trexei apo to procmail otan ayto blepei mia aitisi gia epibebaiosh apo
mailman, to opoio na kanei to reply poy xreiazetai kai na enimeronei kai
to .procmailrc.

  To imap subscription einai thema toy client soy, alla efoson theleis apla na
steileis ena mail (kai pithanotata argotera na ksegrafteis), giati na min ta
stelneis ola se ena mailbox kai na eisai subscribed mono se ayto?

<<V13>>