Subscribing to mailing lists

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jun 20 15:42:11 EEST 2007

Για να γραφτώ σε μια mailing list, πρέπει να κάνω τα εξής:

1) Να submit κάτι στο π.χ. mailman.
2) Να απαντήσω στο confirmation email.
3) Να προσθέσω 3 γραμμές στο .procmaillog, ώστε να την αρχειοθετεί σε
   χωριστό mailbox.
4) Να ζητήσω απ' τον imap server να με subscribe σ' αυτό το mailbox.
5) Να ζητήσω απ' τον imap server του laptop μου (τα emails
   συγχρονίζονται αυτόματα) να με subscribe σ' αυτό το mailbox.
6) Να ζητήσω απ' το mail client μου (gnus) να subscribe στο
   συγκεκριμένο mailbox (υπάρχει και βήμα 7, να κάνω το ίδιο και στο
   laptop, αλλά το παραλείπω).  (Ξέρω ότι άλλοι mail clients, όπως ο
   thunderbird, δεν χρειάζονται το βήμα 6, τους αρκούν τα προηγούμενα,
   αλλά με gnus ή muttng τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.)

Υπάρχει κάποιος τρόπος να απλοποιήσω αυτό το πράγμα; Ακόμα και όταν
κάνω τη διαδικασία χωρίς λάθη (που συνήθως κάνω), πιο πολλή ώρα κάνω
για όλα αυτά παρά για να γράψω αυτό το email.

Και το unsubscribe είναι, φυσικά, άλλα τόσα.