κανόνες της linux κοινότητας [ήταν Re: [solved] Re: USB HD gives I/O errors while spinning up]

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Wed Jun 20 15:12:37 EEST 2007

On Wed, 2007-06-20 at 10:17 +0300, ndemou at gmail.com wrote:

> Ηλία σε βοηθήσαμε να βρεις την λύση αλλά μην ξεχνάς τον ιερό κανόνα
> της κοινότητας:
> πρέπει να ενημερώσεις άλλους 10 που έχουν το ίδιο πρόβλημα για την
> λύση και θα κερδίσεις πολλά χρήματα σε 10 τέρμινα. Αν δεν το κάνεις ο
> Η/Υ θα βγάζει μπλε οθόνες ακόμα και όταν είσαι σε linux, θα σε βρει
> κακό Τζούτζου και άλλα ακόμα πιο φριχτά
>  :-P

Δεν ξέρω αν είσαι Σαββατογεννημένος, αλλά 5' αφότου σε διάβασα ο printer
που είχα κάποτε με κόπο στήσει (απίστευτο αλλά με είχε παίδεψε πολύ ένας
HPLaserJet2300 και ακόμη δεν ξέρω τι έκανα τελικά και κουτσά-στραβά
δούλεψε...) αρνείται πεισματικά να τυπώσει. Έδωσα όρκο να συμμορφωθώ
στον ιερό κανόνα, και ως εκ' θαύματος επανήλθε!!! Μέχρι τώρα έχω
βοηθήσει μόνο 1 χρήστη, ψάχνω εναγωνίως να εντοπίσω και άλλους με το
ίδιο πρόβλημα... Αγοράστε hard disk Seagate και εγώ είμαι εδώ να
βοηθήσω:)