Backup Tapes

Yiannis Yiakoumis gyiakoumis at gmail.com
Tue Jun 19 12:10:34 EEST 2007

On 6/19/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> `Functional' μπορεί να είναι, αλλά δεν είναι 100% ασφαλές κι έχει
> μικροπροβλήματα στο `design'.  Π.χ. κάποια πράγματα που είδα με
> μια πρώτη ματιά είναι:
>
>   * Λείπουν quotes από σημαντικά σημεία
>
>   * Δεν ελέγχει σε κρίσιμα σημεία αν υπάρχει κάποιο λάθος /
>     αποτυχία των εντολών που έτρεξε.
>
>   * Εχει πολλές φορές επαναλαμβανόμενα πράγματα που θα μπορούσαν
>     να είναι πιο `modular'.
>
> Δεν έχω ώρα _τώρα_ ακριβώς να σχολιάσω ακριβώς τα σημεία αυτά στο
> script, αλλά αργότερα θα στείλω πιο αναλυτικό email.

Θα συμφωνήσω πριν στείλεις το αναλυτικό e-mail, μιας και δεν έχω εμπειρία σε
scritps.. Ιδίως στο θέμα των quotes, ήταν περισσότερο trial and error
διαδικασία ( διαφορά με ` " spaces κτλ ). Κοίταζα ένα basic introduction
καθώς το έκανα στο οποίο δεν βρήκα κάποιο chapter που να εξηγεί πως
χρησιμοποιείται το καθένα με παραδείγματα κτλ...
Οποιαδήποτε παρέμβαση είναι more than welcomed.

Ευχαριστώ,
Γιάννης