"Des thn Pshfiaka" h mhpws"Des thn Microsoft"

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jun 17 17:15:40 EEST 2007

On 2007-06-17 02:12, Smokejohn <smokejohn at gmail.com> wrote:

> Oxi file....Exei dikio se auto pou leei....To openoffice den exei
> plhrh ellhnikh boh8eia opote kapoios o opoios de 8elei na parei office
> me thn proupo8esh na balei Openoffice apla den borei

Πρώτα από όλα δεν είμαι «φίλος» σου, οπότε ας μου λείπει ο χαρακτηρισμός
ακόμα και ως μορφή σχήματος λόγου.

Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, φτιάξε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σου, γιατί
κάνει top-post σε bottom-posted συζητήσεις.

Όσο για το άρθρο, δεν έχει «δίκιο», για διάφορους λόγους, αλλά οι πιο
σημαντικοί είναι:

  * Είσαι σίγουρος ότι το OpenOffice δεν έχει Ελληνική βοήθεια;

  * Με βάση ποιά κριτήρια χαρακτηρίζεται η Ελληνική βοήθεια ενός
    προγράμματος «πλήρης» ή όχι; Τα λέει και αυτά στο destinpsifiaka.gr;

Αν πίσω από την άρνηση αποδοχής του destinpsifiaka.gr βρίσκεται μια
ειλικρινής θέληση να προωθηθεί το ελεύθερο λογισμικό, σε καταλαβαίνω
απόλυτα, αλλά τι ακριβώς περιμένεις να γίνει ανεβάζοντας ένα άρθρο στο
pathfinder.gr και γράφοντας στην linux-greek-users;

Το ξέρεις ότι έχουμε τον σύλλογο HELLUG, σωστά; Αν πραγματικά θέλεις να
εξασφαλίσεις ότι το destinpsifiaka.gr δε θα καταλήξει να είναι ένα
απέραντο παζάρι για Microsoft products, μπορεί να είναι καλή ιδέα αντί
για τέτοιες κινήσεις να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι πιο ουσιώδες *ΜΕΣΑ*
από το σύλλογο.

Μια ιδέα θα ήταν, ας πούμε, κάτι σαν:

		      http://www.des-tin-linux.gr

Εκεί μπορείς να παραθέσεις τη δική σου άποψη για το θέμα, να ανεβάσεις
άρθρα που ο σύλλογος εγκρίνει ως επίσημες εναλλακτικές προτάσεις για το
θέμα «destinpsifiaka.gr με Windows», να οργανωθεί μια παρουσίαση που
δείχνει πως μπορεί ένας φοιτητής να πάρει laptop και να χρησιμοποιήσει
ελεύθερο λογισμικό σε αυτόν, κοκ.

		    «Οι πράξεις αξίζουν περισσότερο»

Αφού δείχνει να σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το θέμα, ξεκίνα το.

Ζήτα κι από το σύλλογο να σε στηρίξει, και εκμεταλλεύσου τον καιρό που
υπάρχει ακόμα μέσα στο Καλοκαίρι έτσι ώστε το Φθινόπωρο -- την ώρα που
οι φοιτητές θα είναι πανέτοιμοι να ξεκινήσουν την νέα, φοιτητική τους
ζωή -- να έχεις ΗΔΗ έτοιμο υλικό:

  * flyers

  * αφίσσες για τοιχοκόλληση σε πανεπιστήμια,

  * σελίδες & άρθρα βοήθειας online

  * έρευνες marketing & αγοράς για laptops

  * ακόμα και έτοιμες προτάσεις σε μορφή «πάρε εσύ ένα από τα laptops
    αυτής της λίστας, κι εμείς σου στέλνουμε δωρεάν το πλήρες λογισμικό
    για αυτό»