"Des thn Pshfiaka" h mhpws"Des thn Microsoft"

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Sun Jun 17 03:14:48 EEST 2007

On 6/17/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Από το "πρέπει να έχει ελληνική βοήθεια" ο φίλος συμπέρανε ότι το κράτος
> εννοεί "πρέπει να τρέχει Microsoft Office";
>
> Λίγο τραβηγμένο από τ' αυτιά μέχρι να μοιάζει στο Ντάμπο το Ελεφαντάκι
> δεν είναι αυτό;

είναι όντως. Και το OOo έχει Ελληνική βοήθεια και κανείς δεν ορίζει
πόσο πλήρης ή όχι θα πρέπει να είναι η Ελλ.Βοήθεια για να είναι δεκτό
ένα πρόγραμμα. Και ναι κάποιοι δείνουν OOo για το Δ.Ψ. (νομίζω και ο
Γερμανός). Αναρωτιέμαι τι να σκέφτεται (ίσως και κάνει?) η MS Ελλάδος
γι' αυτό.

ξέρει κανείς τι σόι εκδόσεις office δίνονται με την special price του
δες την ψηφιακά? Ποια είναι η άδεια χρήσης τους? Τι περιορισμούς έχει?
Έχει αγοράσει κανείς για να μας πει? Κάτι μου λέει ότι η MS δεν θα
έδωσε τσάμπα τα πάντα. Αν το έκανε τότε ...χμ... κι αυτό έχει
ενδιαφέρον.