Re: Στήνοντας επιχείρηση σε Linux

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Thu Jun 14 15:36:47 EEST 2007

Δεν  θα 'λεγες ότι είναι βαρετό αν η δουλειά που σου αρέσει είναι η
μοντελοποίηση διαδικασιών! one man's hell ...
Να πω τη δική μου ιδέα: Πείθουμε μια εταιρία να βγάλει το ιδιόκτητο
λογισμικό της της σε Linux, καθώς όλο το συνοδευτικό λογισμικό (OS,
εφαρμογές γραφείου, mail κλπ) είναι Τ Ζ Α Μ Π Α, οπότε θα μπορεί να παρέχει
ολοκληρωμένες λύσεις με τιμή 1/10 του ανταγωνισμού.
Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε μια κοινότητα χρηστών-επιχειρήσεων που
πληρώνουν, και κόσμο που ξαφνικά ξέρει και δουλεύει Linux. Εκεί μαζευόμαστε
και έχουμε sysadmin και developers που βγάζουνε τα προς το ζειν από αυτό.
Και μόλις δούμε ότι είμαστε αρκετοί, τραβάμε ένα reverse engineer ή από την
αρχή engineer το λογισμικό σε open source (βλέπε POSIX), και σε 2 χρόνια
έχουμε μια λύση έτοιμη για την ελληνική αγορά, που να δαγκώνει. (Και αν
τρομάξει και η επιχείρηση που φτιάχνει το ERP, το πολυ-πολυ να το κάνει open
source :-))) )

Και ότι δουλέψει Ελλάδα, πιστέψτε με, οι άλλες αγορές είναι παιχνιδάκι. Και
αν μας κάτσει, κάνουμε ένα foundation και δοκιμάζουμε την τύχη μας με
χρηματοδότηση από Ευρωπαϊκή Ένωση ή Venture Capital ;-)
Ένα βήμα τη φορά. Πρώτα να κάνουμε την κοινότητα.

On 6/14/07, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> To ERP software einai apo ta pio apelpistikws bareta pragmata ston kosmo

Epishs, sthn Ellada, einai apo ta pio apelpistikws periploka pragmata ston
> kosmo.

Lyseis :