ΑΠ: Στήνοντας επιχείρηση σε Linux

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Thu Jun 14 11:17:27 EEST 2007

P. Christeas wrote:

> Το ακριβότερο δεν είναι πάντα και καλύτερο (βλ. windoze).
> Το SAP έχει ένα δικό του UI, για παράδειγμα, που απαιτεί πολλή εξοικείωση για
> να το χρησιμοποιήσεις. Γι' αυτό, για μικρές επιχειρήσεις, σημαίνει αρκετές
> εργατοώρες των υπαλλήλων που θα ψάχνουν πού είναι το 'ΟΚ' και το 'Cancel'
> στις σελίδες του SAP..
>
> Μήν μπαίνουμε κι εμέις στη λογική «Για να κάνει €100k, θα είναι καλό..» ..

Όπως και το ότι ΔΕΝ είναι user friendly δε σημαίνει ότι δεν είναι καλό!

Το SAP το έχω δει λίγο από κοντά και κυρίως την επικοινωνία μέσω BAPIs
με ένα πρόγραμμα άλλο για μεταφορές τιμολογίων. Είναι πολύ καλό και
αξιόπιστο. Είναι επίσης και πλήρως παραμετροποιήσιμο (σε παρανοϊκό βαθμό!).
Αλλά όντως είναι πολύ βαρύ και κυρίως *πολύ* ακριβό.