SOLVED: Εγκατάσταση PECL extension σε SUSE10

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jun 13 13:04:39 EEST 2007

On 2007-06-13 00:05, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
>Στις Τρίτη 12 Ιούνιος 2007 17:18, ο/η Ag. D. Hatzimanikas έγραψε:

> Ελύθη το πρόβλημα! Χρειαζόταν μόνο το libgpg-error-devel.

Ωραία!

> Το άτιμο... δεν έπρεπε να μου διαμαρτυρηθεί κατά το ./configure ???

Οχι απαραίτητα.  Μπορεί απλά οι οδηγίες στο `./INSTALL' του toplevel
source directory να λένε ``για να χρησιμοποιήσετε το libkoko.so.1
χρειάζεται να έχετε στήσει ήδη το liblala.so.2''.  Γενικά, μπορεί
κανείς να φτιάξει configure.in checks και configure.ac checks τόσο
για headers όσο και για runtime libraries, αλλά δεν το κάνει όλος
ο κόσμος όπως θά 'πρεπε(TM) :-)