search a file bottom up

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Wed Jun 13 11:48:37 EEST 2007

On Wed, 13 Jun 2007, axel wrote:

> Έχω ένα πολύ μεγάλο log αρχείο και θέλω να το ψάξω από κάτω προς τα
> πάνω. Το πρώτο πράγμα που μου έρχετε στο μυαλό είναι το grep. Αλλά όταν
> μου βρίσκει τη γραμμή θέλω να μου δείχνει και μερικές σειρές πάνω και
> κάτω (σε επόμενο επίπεδο θα ήθελα το πόσες γραμμές να είναι
> παραμετροποιήσιμο).

Αν κατάλαβα καλά, θες να γίνει η αναζήτηση από το τέλος του αρχείου προς
την αρχή (το 'από κάτω προς τα πάνω' δεν λέει και πολλα :-p);

Το παρακάτω ίσως είναι μια ιδέα, μόνο που σε κάθε ταίριασμα βγάζει τις
γειτονικές γραμμές ανάποδα, σε σχέση με έναν απλό pager.

tac file.log | grep -C <N> <other options> <pattern>