Re: apache: δεν είναι DOS attack αλλά τι είναι?

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Tue Jun 12 23:45:51 EEST 2007

On 12 Jun 2007, at 23:09, <rouvas at di.uoa.gr> <rouvas at di.uoa.gr> wrote:

> Αντίθετα, μια λύση που βασίζεται στο .htaccess δεν απαιτεί την
> ανάγνωσητου καταλόγου και είναι ταχύτερη.

Γειά!

Να προσθέσω και εγώ τα δικά μου 2 super pedantic (euro)cents:

Αν βάλεις αυτό που ανέφερε ο Στάθης, και αν έχεις τον έλεγχο του
apache και των ρυθμίσεών του (που από ότι φαίνεται έχεις), θα σου
πρότεινα αντί να τα βάλεις στο .htaccess να τα βάλεις στο main
configuration file σου (του virtual host σου ενδεχομένως) μέσα σε ένα
<Directory /> directive.

Ο (ένας) λόγος είναι καθαρά για performance αφού αν ενεργοποιήσεις
τα .htaccess τότε για κάθε αρχείο που ψάχνει ο server πρέπει σε όλο
το path να ψάξει να βρει τα αντίστοιχα .htaccess, αν υπάρχουν, να τα
parsάρει και να δει τι ισχύει ώστε να το εφαρμόσει. What a wonderful
waste of resources μόνο και μόνο για δύο directives που θα μπορούσες
να γλυτώσεις και ενδεχομένως σε λίγο καιρό να έχεις ξεχάσει ότι είναι
και εκεί πέρα!

Τον δεύτερο λόγο θα τον γνώριζες αν σε ενδιέφερε το θέμα οπότε δεν
τον αναφέρω! ;)
Σε κάθε περίπτωση μπορείς να τον βρεις εύκολα από τα παρακάτω