Microsoft strikes Linux patent deal with LG Electronics

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jun 12 11:35:11 EEST 2007

ndemou at gmail.com writes:
> mea culpa - βιάστικα να βάλω την συμφωνία στο ίδιο τσουβάλι με της προηγούμενες.
> Διάβασα όμως πιο αναλυτικά για την συμφωνία εδώ
> http://www.groklaw.net/portal.php?what=link&item=20070607112306353
> και τελικά δεν μοιάζει με την MS-Novel συμφωνία (δηλαδή η παρούσα
> μπορεί όντως να αφορά μόνο την MS & LG και όχι και τους πελάτες της LG
> και μπορεί όντως να μην αντιτίθεται στο πνεύμα και γράμμα της GPL2/3)

Εμένα ψιλο-ίδια μου φαίνεται.  Επίσης ένα καλό σχετικό άρθρο για τη
Microsoft έχει γράψει και ο πρόεδρος του FFII,
http://www.digitalmajority.org/forum/t-10689/yes-microsoft-is-the-threat.

Επίσης, δεν είμαστε στην αρχή του "then they fight you".  Η αρχή ήταν
η εποχή που η Netscape ανακοίνωνε πως ο browser θα γίνει open source,
η εποχή των Halloween documents, τουτέστιν γύρω στο 1998-1999.  Τώρα
είμαστε στην καρδιά της μάχης.