Εγκατάσταση PECL extension σε SUSE10

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun Jun 10 21:48:56 EEST 2007

Προσπαθώ να εγκαταστήσω το gnupg PECL extension το οποίο κατέβασα από εδώ:

http://pecl.php.net/package/gnupg

στο μηχάνημά μου που τρέχει SUSE10. Οι οδηγίες που όμως που υπάρχουν εδώ:

http://de.php.net/manual/en/install.pecl.php

δεν με βοηθάνε. Η εντολή "pecl" που λέει οτι πρέπει να χρησιμοποιήσω δεν
υπάρχει στο σύστημά μου, παρότι το πακέτο php5-pear είναι εγκατεστημένο.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κάνω compile το extension? Μέσα στο .tgz υπάρχουν
αρχεία .c και ένα αρχείο ονόματι config.m4, δεν υπάρχει όμως κάποιο makefile
και έτσι η make αποτυγχάνει.

Τα extensions στη διανομή μου υπάρχουν όλα στο /usr/lib/php5/extensions , εκεί
βλέπω υπάρχει ένα εκτελέσιμο αρχείο ανά extension, επομένως υποθέτω ο στόχος
είναι από το .tgz να προκύψει ένα compiled αρχείο και να το ρίξω μέσα εκεί.
Πως όμως μπορώ να το κάνω αυτό???

Any help appreciated...

Θοδωρής

--