bttv black and white TV

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun Jun 10 06:37:26 EEST 2007

Grafw apo kinhto,kai epeidh h pliktrologisi einai basano tha eimai
lakwnikos:mhpws to prob ofeiletai sto oti exei epeilegei lathos
systhma (pal/secam) apo to programa theashs? Thimamai na vlepw
aspromavra otan to xawtv mou htan rythmismeno se secam anti gia pal-b
pou exoume elada.

Konstantinos Togias
University Of Patras
Dept. of Mathematics