USB HD gives I/O errors while spinning up (ήταν Re: usb hard disk / ext3 partition - permissions change...)

Ag. D. Hatzimanikas a.hatzim at gmail.com
Fri Jun 8 03:33:53 EEST 2007

On Παρ, Ιούν 08, at 02:04 V13 wrote:

> Nomizo oti ayto einai mia (esfalmeni) apopeira na antikatasthseis kati poy
> prepei na ginetai me ena init script.

Ναι ναι, ασφαλώς.

Για να σου πω και την αμαρτία μου, το σκέφτηκα να το γράψω, αλλά λέω άστο,
μπορεί και να το βρει μόνος του και να το ευχαριστηθεί καλύτερα.

Εγώ είμαι δηλαδή καλύτερος από τoν Ηλία; Αμφιβάλω και πάω και τα
στοιχήματα.  Απλώς στην περίπτωση αυτή, έτυχε να ξέρω:
α.για το πως δουλεύει το redirection
β.Την σύνταξη του crontab

Όταν τον Οκτώβρη του 2000, πρώτο-πήρα computer στα 33, καταλάθος μπήκα σε DOS,
και παίρνω τηλέφωνο τον προμηθευτή μου και του λέω:
"Τι γίνεται ρε Μήτσο όλα *μαύρα*, εδώ πέρα"
"Πάτα exit" μου λέει.
Δυστυχώς ξόδεψα 4 σχεδόν χρόνια ώσπου να δω το φως και να ασχοληθώ
αποκλειστικά με το Linux.

Βέβαια δεν αλλάξανε και πολλά; Να τώρα που σου απαντάω, πάλι μαύρα τα βλέπω στο vim.
Αλλά με syntax highlighting (βλέπε :h filetype :h ft-mail.vim).