ίδια συσκευή, άλλο /dev/sdX device name - λύθηκε

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Wed Jun 6 18:58:59 EEST 2007

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που μου υπέδειξαν να κοιτάξω στη σωστή
κατεύθυνση. Με ελάχιστο googling κατέληξα εδώ:

mordor:/etc/udev# cat usb_stick_gpall.rules
#
# We want that my JetFlash USB stick always gets /dev/usb-jfl-2gb
# and the WDC external USB disk always gets /dev/usb-wdc-320gb

ATTRS{model}=="TS2GJF110       ", ATTRS{vendor}=="JetFlash",
NAME="usb-jfl-2gb"

ATTRS{model}=="00JB-00KFA0     ", ATTRS{vendor}=="WDC WD32",
NAME="usb-wdc-320gb"

(συν ένα soft link μέσα στον /etc/udev/rules.d/)

οπότε με όποια σειρά και να μπούνε, το stick είναι πάντα
/dev/usb-jfl-2gb και ο δίσκος /dev/usb-wdc-320gb...

thanx again!
G.