΀ΡΟΟ.[HTAN: Ξ ΟΞΏΟΞΏΟΞ�! UTF-8 [HTAN: Re: arch linux]

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Jun 5 12:10:44 EEST 2007

Ag. D. Hatzimanikas wrote:

> Νομίζεις ότι διαφέρουμε και πολύ;
>
> Μια και είσαι ονλαιν μπορείς να μου απαντήσεις αν υπάρχει κάποιο
> πρόβλημα με αυτό το μήνυμα;
>
> Θα το στείλω όπως την τελευταία (αποτυχεσμένη) φορά αλλά θα βάλω τον extra
> header (Content-Type: text/plain; charset=utf-8) manually.

Ναι. Το μεν κομμάτι του περιεχομένου είναι οκ , το δε μέρος του subject
είναι καθαρό utf8. Αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. To σωστό είναι κάτι
αυτής της μορφής πχ:

 Re: =?utf-8?B?zqDPgc6/z4POv8+Hzq4=?=
	=?utf-8?Q?!?= UTF-8 [HTAN: Re: arch linux]

Δηλαδή base64 encoded utf8 με εμφανή τον ορισμό του τι encoding
χρησιμοποιείς. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα encodings πέρα του
iso8859-1

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074