knetworkmanager kai wireless

Tasos Laskos tasos.laskos at gmail.com
Fri Jun 1 23:28:12 EEST 2007

Tyxenei na exo ena mixanima me SuSE 10.2, to opoio exo na peirakso POLY
kairo,
kai 8elo na para8eso merikes idees.

An kaneis ta panta, mi pareksigi8o tis ry8miseis ennoo, apo shell me
ifconfig & iwconfig
de nomizo na exeis to idio privlima.

Episis, parata to yast kai dokimase na kaneis edit ta configuration
files me to xeri.
An de kano la8os vriskonte sti directory "/etc/sysconfig/network".

Prosopika epeidi oti eida sto proanafer8en dir de mou arese kai poly 8a
egrafa ena
diko mou *aplo* init script me tis ry8miseis mou sa na tis egrafa se ena
root shell.

Tespa, 8elo na katalikso pos kapoio apo ta GUI ergaleia ta ftynei kai episis
eixa paromio setup me to diko sou kai den antimetopisa pote tetoio provlima.

Elpizo na voi8isa,
Tasos.