zenwalk+cryptof200

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Jun 1 15:03:40 EEST 2007

ndemou at gmail.com wrote:

> δεν είμαι σίγουρος αν απευθύνεσε και σε μένα ή όχι. Anyway:
> για να έχει μόνιμα αναμένο LED στο crypto προφανώς έχει εγκαταστήσει
> επιτυχημένα το firmware.

Ενδεχομένως, δεν έχω τέτοιο modem και δεν είμαι σίγουρος, θυμήθηκα απλώς
ότι ο φίλος μου είχει βρει το cxacru για να πάρει το firmware, και έτυχε
να το κάνω εγώ compile στον υπολογιστή μου - γι'αυτό και είχα το
εκτελέσιμο. Πράγματι το χρησιμοποιήσε - έτρεχε ubuntu, αλλά δεν έμαθα
ακριβώς τη διαδικασία (δούλεψε όμως).