Virtual machines

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat Jul 28 10:09:20 EEST 2007

* Antonios Christofides [2007-07-24 16:43]:
> 1. Είναι δυνατό να τρέξουν windows μέσα σε xen;

Μια άλλη λύση για virtual machine είναι το VirtualBox:

http://www.virtualbox.org/

Έχω δοκιμάσει Windows 98 και XP και έτρεξαν και τα δυο - τα XP πολύ
καλά, τα 98 έτρεχαν μεν αλλά αργά.

> 2. Αν τρέξουν windows μέσα σε virtual machine, είτε xen, είτε vmware,
> υπάρχει περίπτωση να δουν hardware που δεν έχει δει το host operating
> system;

To VirtualBox υπάρχει σε δυο εκδόσεις: μια ελεύθερη (GPL) και μια δωρεάν
binary-only:

http://www.virtualbox.org/wiki/Editions

Η «κλειστή» έκδοση υποστηρίζει USB, οπότε αν έχεις κάποια συσκευή USB
χωρίς οδηγό για Linux αλλά μόνο για Windows, θεωρητικά θα πρέπει να
μπορούν να τη δουν τα Windows μέσα στο VirtualBox.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr