linux on a usb stick

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Fri Jul 27 09:47:39 EEST 2007

Λουκάς Σταμέλλος wrote:

> Κανονικά πρέπει να *εγκαταστήσεις* το ubuntu στο usb stick, όχι απλά
> να περάσεις το cd. Κατά την εγκατάσταση κάνε τις κατατμήσεις που
> πρέπει στο stick, και ρύθμισε και το ubuntu να βλέπει και τον δίσκο
> του laptop, προκειμένου να έχεις πρόσβαση στα αρχεία σου, αν το
> επιθυμείς.
>
> Φιλικά,

Η αλήθεια είναι ότι το δοκίμασα αυτό, αλλά δεν μπορώ να bootaro από το
Usb. Κάπου στο τέλος της εγκατάστασης μου ζήτησε να επιλέξω που θα μπεί
το grub (hd0, ktl) αλλά καθότι άσχετος με grub και δίχως internet πάτησα
ένα ΟΚ! Ευτυχώς δεν πείραξε το Boot sector του μηχανήματος που καθόμουν!

Α, και επίσης δεν έκανα swap πάνω στο stick.Τώρα για το άλλο θέμα δηλαδή
αν θα τα φτύσει το stick από τα πολλά read-write είναι ένα ζήτημα. Δεν
το θεωρείται δηλαδή αξιόπιστη λύση ε;

Τί είναι πιο καλό; Vmware? Ti open source λύσεις υπάρχουν για εικονικές
μηχανές;

Ευχαριστώ.