Virtual machines

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jul 24 16:43:53 EEST 2007

Έχω έναν καινούργιο laptop IBM Lenovo ThinkPad R60 και θέλω να του
βάλω ουμπούντου.  Απ᾽ ό,τι είδα υποστηρίζει όλο το χάρντγουεαρ εκτός
από το μόντεμ, ενδεχομένως και το μπλουτούθ.  Επίσης δεν κάνει sleep,
αν και ίσως να λείπει αυτό το feature απ᾽ το ubuntu όταν το τρέχεις
απ᾽ το CD.

Ο χρήστης, δυστυχώς, χρειάζεται και το μπλουτούθ, και το μόντεμ, αλλά
θέλει να τρέχει και MS Word.  Οπότε:

1. Είναι δυνατό να τρέξουν windows μέσα σε xen;
2. Αν τρέξουν windows μέσα σε virtual machine, είτε xen, είτε vmware,
υπάρχει περίπτωση να δουν hardware που δεν έχει δει το host operating
system;

Αυτά.  Αλλιώς πάμε στην παλιά λύση dual boot, η οποία όμως είναι άνευ
ουσίας, γιατί εφόσον ό,τι θέλει ο χρήστης θα γίνεται με windows, αλλά
όχι με ubuntu, ο χρήστης δεν θα μπουτάρει ποτέ ubuntu.

(Όσο για το MS Word, ο χρήστης χρησιμοποιεί κατά κόρον equation
fields, και δεν είναι ακόμα έτοιμος να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο
γράφει εξισώσεις.)