Εμφάνιση της linux-greek-users ΩΣ local.linux.greek.users απο την Google ?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 22 23:33:12 EEST 2007

On 2007-07-22 23:21, "Redux at freemail.gr" <redux at freemail.gr> wrote:
>O/H Giorgos Keramidas έγραψε:
>
> Ισως αυτό που είπα φαίνεται ότι μίλησα ως "δικηγόρος υπεράσπισης των
> πνευματικών δικαιωμάτων του HELLUG" αλλά σίγουρα δεν εννοούσα ιδέα για
> εμπορική εκμετάλευση.

Ωραία.  Τότε υπάρχει κάποιο κρυφό νόημα στο παραπάνω, ή απλά τη βρίσκεις
να σπαταλάς και το δικό μου χρόνο και το χρόνο της λίστας με αερολογίες
περί «ταπώματος»;  Γιατί ακόμα δε μας έχεις απαντήσει στο πολύ βασικό
και απλούστατα διατυπωμένο ερώτημα που έστειλα:

    Βλέπεις ένα Google-based mirror ενός newsgroup το οποίο "ταΐζεται"
    με posts από τη mailing list.

    Που είναι το περίεργο, και γιατί εκπλήσσεσαι;

Αν δεν υπάρχει κάτι περίεργο, τότε μπορείς να πάψεις να μας τριβελίζεις
τα αυτιά με τις παρανοϊκές θεωρίες σου περί «ταπώματος», γιατί δεν είναι
ούτε καν αστείο πλέον;

>  Ήταν απλό Reply.

Ο πλανήτης Γη σε καλωσορίζει ξανά στην σχεδόν ομοιογενή νοητική
κατάσταση των Γήινων, την οποία αποκαλούν «πραγματικότητα».

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΡΩΤΗΣΑ!

Γιατί αφαίρεσες τη λιστα από τους παραλήπτες και δεν έστειλες «μη απλό
reply»;  Ούτε καν αυτό δεν κατάλαβες από όσα έγραψα, οπότε αντίο και τα
λέμε όταν αποκτήσεις την ικανότητα να διαβάζεις *και* Ελληνικά, εκτός
από τη γλώσσα που μιλάς ο ίδιος.

*plonk*