Εμφάνιση της linux-greek-users ΩΣ local.linux.greek.users απο την Google ?

Redux@freemail.gr redux at freemail.gr
Sun Jul 22 20:55:51 EEST 2007

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ναι, και;  Οποιοσδήποτε μπορεί να αντιγράψει τα email που έστειλες και
> να τα ανεβάσει σε ένα οποιοδήποτε site ως 'mirror'.  Δεν καταλαβαίνω
> γιατί σε παραξενεύει αυτό.

> Οχι.  Αν δε θες να μπορεί να δει κάποιος τα email σου, μην τα στέλνεις.

> Ξέρω ότι έχεις παρεξηγήσει τον τρόπο που δουλεύουν οι λίστες, τον τρόπο
> που δουλεύει το Google, και ανησυχείς τσάμπα :-)

Δεν είναι θέμα απορρήτου. Αλλά ΜΗ εμφάνισης της λίστας στην οποία εστάλη
  το μήνυμα. Εμένα δεν μου αρέσει γιατί π.χ θα μπορούσε να ήταν κάποια
ιδέα. Γιατί να ταπώσει η Google την HELLUG. Μια απλή σκέψη έκανα. Γιατί
να μην φαίνεται οτι προέρχεται από λίστα της HELLUG.

> Γιατί αφαίρεσες τη λίστα από τους παραλήπτες;

Αυτό είναι πολύ απλό. Κάτι έβαλες ανάποδα.

--
Παναγιωτίδης Σωτήρης