linux on a usb stick

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Sun Jul 22 19:28:50 EEST 2007

Θέλω να κάνω το εξής. Έχω ένα laptop της δουλειάς και δεν θέλω να
πειράξω το στησιμό του. Προκειμένου να σουλεύω κάποιες φορές και δικά
μου πράγματα (web desing) θα ήθελα να στήσω ένα ubuntu σε ένα flash disk
2GB που έχω ώστε να βάλω βασικά πράγματα [1].

Διάβασα ένα howto και έκανα τα βήματα. Επι τροχάδην δημιούργησα στο usb
disk 2 partition ενα FAT και ένα ext2. Στο Fat πέρασα το cd του ubuntuι
με μια μικρή τροποποίηση το έκανα boot.

bootαρω κανονικά απο το flash και έχω και το ext2 για να αποθηκεύω data,
αλλά ουσιατικά ότι πρόγραμμα και να περάσω αυτό γίνεται install μόνο για
όση ώρα τρέχω το linux. άν κάνω restart προφανώς το ubuntu ξεσυμπιέχει
τα περιεχόμενα του FAT partition με αποτέλεσμα να έχω ένα fresh linux
κάθε φορά.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να φτιάξω ένα linux στο flashaki μου να είναι
bootable και να κάνω install ότι θέλω;

Ευχαριστώ

[1] apache,mysql,php, html editor, openoffice, firefox,thunderbird.