/var/tmp variable

axelmangr axelmangr at freemail.gr
Sun Jul 22 19:23:53 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Ξεκίνα αρχικά από το:
>
> http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
>
> Ύστερα, όταν τελειώσεις, μπορείς να μας πεις τι version του Solaris,
> ποιό ant library είναι αυτό, που θα το βρούμε κι εμείς, πώς το «τρέχεις»
> και τι ακριβώς περιέχει το environment του shell σου;

Αυτό που είπα και αρχικά ήταν ότι αυτό το ant library που εκτελούσα δεν
είχε σημασία ποιό ήταν διότι ήταν custom φτιαγμένο και δεν θα μπορούσατε
να το τρέξετε και να το δείτε διότι αυτό που έκανε ήταν πολύ
εξιδεικευμένο. Συγκεκριμένα έφτιαχνε ένα datasourse σε ένα bea server.
Κατά τα άλλα είχες δίκιο. Έπρεπε να αναφέρω τι version του solaris
χρησιμοποιούσα και τι είχε μέσα το env του shell.

Anyway, το μυστήριο το έλυσα κάνοντας decompile τις κλάσεις του ant
library. Φόρτονε το system property java.temp.dir το οποίο σε solaris
έχει την default τιμή /dev/tmp

Ευχαριστώ πολύ
axelmangr