Off topic

vandervagos vandervagos at gmail.com
Sun Jul 22 18:20:20 EEST 2007

Δεν έχω λογαριασμό e-mail από την δουλειά ή από κάποιον άλλο φορέα επί
πληρωμή.
Οπότε δοκίμασα όλα τα τζάμπα e-mail. Το hotmail χωρούσε 2-3 MB μόνο στην
αρχή και δεν μου φάνηκε χρήσιμο.Το yahoo δεν κόβει τα σπαμ. Και μιλάμε για
πααααρα πολύ σπαμ.
To Gmail τα κόβει όλα. Σχεδόν κανένα δεν ξεφεύγει.
Επίσης με βολεύει πάρα πολύ το Gmail ώστε να αναζητήσω οτιδήποτε θέλω μέσα
σε χιλιάδες μέιλ μου πάρα πολύ γρήγορα
και τέλος σου δίνει και υπεραρκετό χώρο (You are currently using 475 MB
(16%) of your 2879 MB.). Έτσι έχω ακόμα μια σιγουριά ότι δεν θα τα χάσω και
θα τα έχω παντού ότι και αν γίνει!